Гарантії
1.1 Увага! Перед розкриттям упаковки, переконайтеся у відповідності придбаної моделі матрацу і його розмірів.
1.2 Після зняття заводської упаковки матрац вважається таким, що був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
1.3 Гарантійний строк експлуатації і строк служби продукції:
№ | Найменування видів продукції | Назва торгової марки - серія | Нормативный документ | Гарантийный строк експлуатації (місяців) | Строк служби (років) |
1 |
Матраци пружинні:
|
ВЕЛАМ - "Преміум" |
ДСТУ ГОСТ 19917:2016 |
24 |
6 |
2 |
Матраци пружинні: |
ВЕЛАМ - «Стандарт», «Люкс», «Бейбі», «Expo Line»;
MaNi - «City Line», «Econom Line»,«Coffee Line»;
MMTech (Private Lable) |
ДСТУ ГОСТ 19917:2016 |
18
|
5
|
3 | Матраци безпружинні: | ВЕЛАМ - «Преміум» | ДСТУ ГОСТ 19917:2016 | 24 | 6 |
4 | Матраци безпружинні: |
MaNi (Private Lable) - «City Line»;
MMTech (Private Lable) |
ДСТУ ГОСТ 19917:2016 |
18 |
2 |
5 | Матраци безпружинні: |
ВЕЛАМ - «Бейбі»;
MaNi (Private Lable) - «Econom Line»; |
ДСТУ ГОСТ 19917:2016 |
12 |
2 |
6 | Ковдри | ВЕЛАМ | ТУ У 13.9-13842002-001-2020 | 12 | 2 |
7 | Наматрацники, топери, вироби швейні |
ВЕЛАМ
MaNi (Private Lable)
MMTech (Private Lable) |
ТУ У 13.9-13842002-001-2020 | 12 | 2 |
8 | Подушки | ВЕЛАМ | ТУ У 13.9-13842002-001-2020 | 12 | 2 |
9 | Подушки латексні | ВЕЛАМ | ТУ У 13.9-13842002-001-2020 | 12 | 2 |
1.3.1 ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
1.3.2 Матраци, пружинні або безпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи.
1.3.3 Виріб деякий час після зняття заводської упаковки може мати незначний характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац, таких як кокосова койра, латекс, волокна вовни, ін. Це не є причиною для звернення по виконанню гарантійного обслуговування.
1.3.4 Претензії за якістю матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді, при наявності оригіналу розрахункового документа (накладної). Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтвердила провину виробника.
1.3.5 РЕКОМЕНДАЦІЇ:
- зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні;
- рекомендується укладати матрац на ламельну основу з мінімальною відстанню між ламелями або горизонтальну жорстку поверхню, яка має отвори для кращого доступу та обміну повітря;
- захищайте текстильну поверхню матраца наматрацником та підматрацником.
- ознайомтеся із Пам'яткою користвача матраца, або Аксесуара.
1.3.6 ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
- використовувати матрац як меблі для сидіння;
- згинати матрац по ширині або по довжині;
- стрибати на поверхні матраца;
- укладати матрац на основи менших розмірів;
- знімати чохол, навіть при наявності застібки "Блискавка" i самотужки прати чохол матраца;
- прасувати на чохлі.
1.3.7 ГАРАНТІЇ НЕ НАДАЮТЬСЯ:
- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті дій третіх осіб, випадку або непереборної сили (стихія, пожежа, затоплення, побутові чинники та інше);
- на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання і експлуатації;
- на вироби з наявністю механічних пошкоджень поверхонь (потертості, розриви, відірвані елементи) і забруднень (наявність плям різного походження) на облицювальній тканині;
- на вироби з ознаками стороннього втручання і / або самостійного ремонту.
1.3.8 ТОВАРИ ВИГОТОВЛЕНІ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ. Товари відповідної якості, виготовлені за індивідуальними замовленнями, мають індивідуально-певні властивості (нестандартні розміри, нестандартна конфігурація і / або комплектація), обміну або поверненню не підлягають.
1.3.9 ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, ПРАВИЛА ОБМІНУ і ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
-
- Вся продукція, що купується в офіційному інтернет-магазині "ВЕЛАМ" має гарантію від виробника.
- Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання / приймання та як пішов кур'єр не приймаються.
- Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає розрахункового документа (накладної). Будь ласка, зберігайте документи протягом усього терміну експлуатації, в яких зазначаються: модель; розмір; дата продажу товару.
- Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником, зазначених в Пам'ятці. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення розрахункового документа (накладної).
- Згідно постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) №172 від 19.03.1994 , матраци не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту куплених ними товарів.
1.3.10 ОБМІН і ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. Відповідно до "Закону про захист прав споживача", споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, моделі, розмірами або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням та не був у експлуатації. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- або придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості,
- або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Гроші за надані послуги (доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають.
Доставка товару від споживача назад Інтернет - магазину не входить в обов'язки останнього.
Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень і т.д. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням і супроводжуючими товар документами.
Детальніше на сайті https://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12#Text (Скопіюйте посилання та додайте у вікно для пошуку Вашого браузера.)
Якщо ви сумніваєтеся в правильності вибору товару з якими-небудь параметрами або характеристиками - НЕ розпаковуйте його.
1.3.11 ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
1.3.11.1 - НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
- Заяву про повернення або обмін товару, із зазначенням причин.
- Розрахунковий документ (накладну).
- Товар у запечатаному заводській упаковці, що містить маркування / етикетку.
1.3.11.2 - НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
- Заяву-претензію про проведення ремонту, обмін товару,або розірвання договору і повернення коштів, із зазначенням недоліків товару.
- Розрахугковий документ (накладну).
- Товар.
Офіційний інтернет-магазин «ВЕЛАМ» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування. При отриманні заяви на гарантійне обслуговування товару, в обов'язки нашого магазину, входить в найкоротші терміни організувати доставку товару від покупця до виробника оплачувану за рахунок виробника, згідно з діючими тарифами.
Якщо з Вашим виробом щось не так і Ви хочете оперативно отримати попередні пояснення, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою [email protected]
-
-
- Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару).
- Фото недоліків матраца, + фото підстави ліжка (всього 3-4 шт, хорошої якості).
- Фото розрахункового документа (видаткової накладної).
-
Дякуємо за увагу!