Інтернет-магазин: ONline: Вт-Сб 09.00-17.00 | OFFline: Нд, Пн - вихідні дні

Гарантії

 

1.1  Увага! Перед розкриттям упаковки, переконайтеся у відповідності придбаної моделі матрацу і його розмірів.

1.2  Після зняття заводської упаковки матрац вважається таким, що був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

1.3  Гарантійний строк експлуатації і строк служби продукції:

Найменування видів продукції Назва торгової марки - серія  Нормативный документ Гарантийный строк експлуатації (місяців) Строк служби (років)
1

Матраци пружинні:

 

ВЕЛАМ - "Преміум"

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

24

6

2

 Матраци пружинні:

 

ВЕЛАМ - «Стандарт», «Люкс», «Бейбі», «Expo Line»; 

 

MaNi«City Line», «Econom Line»,«Coffee Line»;

 

MMTech (Private Lable)

 

 

 

 

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

5

 

3 Матраци безпружинні: ВЕЛАМ - «Преміум» ДСТУ ГОСТ 19917:2016 24 6
4 Матраци безпружинні:

MaNi (Private Lable) - «City Line»;

 

MMTech (Private Lable)

 

 

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

 

18

 

 

2

5 Матраци безпружинні:

ВЕЛАМ -  «Бейбі»;

 

MaNi (Private Lable) - «Econom Line»;

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

12

 

2

6 Ковдри ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
7 Наматрацники, топери, вироби швейні

ВЕЛАМ 

 

MaNi (Private Lable)

 

MMTech (Private Lable)

ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
8 Подушки ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
9 Подушки латексні ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2

1.3.1 ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

1.3.2 Матраци, пружинні або безпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи.

1.3.3 Вироби деякий час після зняття заводської упаковки може мати незначний характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац, таких як койра кокосова, латекс, волокна вовни, ін. Це не є причиною для звернення з приводу гарантійного обслуговування.

1.3.4 Претензії до якості матраца пред'являються тільки у письмовому вигляді, при наявності оригіналу розрахункового документа (накладної, чека). Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, яка підтвердила провину виробника.

1.3.5  РЕКОМЕНДАЦІЇ:

  • зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні;
  • рекомендується укладати матрац на ламельну основу з мінімальною відстанню між ламелями або горизонтальну жорстку поверхню, яка має отвори для кращого доступу та обміну повітря;
  • захищайте текстильну поверхню матраца наматрацником та підматрацником;
  • ознайомтеся із Пам'яткою користвача матраца, або Аксесуара.

1.3.6  ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • використовувати матрац як меблі для сидіння;
  • згинати матрац по ширині або по довжині;
  • стрибати на поверхні матраца;
  • укладати матрац на основи менших розмірів;
  • знімати чохол, навіть при наявності застібки "Блискавка" i самотужки прати чохол матраца;
  • прасувати на чохлі.

1.3.7   ГАРАНТІЇ НЕ НАДАЮТЬСЯ:

  • на вироби, пошкодження яких виникли в результаті дій третіх осіб,  випадку або непереборної сили (стихія, пожежа, затоплення, побутові чинники та інше);
  • на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання і експлуатації;
  • на вироби з наявністю механічних пошкоджень поверхонь (потертості, розриви, відірвані елементи) і забруднень (наявність плям різного походження) на чохлі;
  • на вироби з ознаками стороннього втручання і / або самостійного ремонту.

1.3.8 ТОВАРИ ВИГОТОВЛЕНІ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ. Товари відповідної якості, виготовлені за індивідуальними замовленнями, мають певні індивідуальні властивості (нестандартні розміри, нестандартна конфігурація і / або комплектація), обміну або поверненню не підлягають.

1.3.9  ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, ПРАВИЛА ОБМІНУ і ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

    1. На всю продукцію, яка купується в офіційному інтернет-магазині "ВЕЛАМ" розповсюджуються гарантійні зобов'язання виробника.
    2. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання / приймання (після того як пішов кур'єр) не приймаються.
    3. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає розрахункового документа (накладна, чек). Будь ласка, зберігайте документи протягом усього терміну експлуатації, в яких зазначаються: модель; розмір; дата продажу товару.
    4. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником, зазначених в Пам'ятці. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення розрахункового документа (накладної).
    5. Згідно постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) №172 від 19.03.1994 , матраци не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту куплених ними товарів.

1.3.10 ОБМІН і ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. Відповідно до "Закону про захист прав споживача", споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, моделі, розмірами або з інших причин, не може бути ним використаний за призначенням та не був у експлуатації. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • або придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості,
  • або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Гроші за надані послуги (доставка, підняття на поверх) поверненню не підлягають.
Доставка товару від споживача назад до Інтернет - магазину не входить в обов'язки останнього.
Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має ознак використання: пошкодження чохла, забруднень і т.д. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальному пакованні, з заводським маркуванням і супроводжуючими товар документами.

Детальніше на сайті ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" 

Якщо ви сумніваєтеся, з будь-яких причин, сумніваєтесь в правильності вибору товару - НЕ розпаковуйте його.

1.3.11  ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

1.3.11.1  -   НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 

  1. Заяву про повернення або обмін товару, із зазначенням причин.
  2. Розрахунковий документ (накладну, чек).
  3. Товар у запечатаному заводському пакуванні, що містить маркування / етикетку.

1.3.11.2  - НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  1. Заяву-претензію про проведення ремонту, обмін товару,або розірвання договору і повернення коштів, із зазначенням недоліків товару.
  2. Розрахугковий документ (накладну, чек).
  3. Товар.

Офіційний інтернет-магазин «ВЕЛАМ» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування.При отриманні заяви на гарантійне обслуговування товару, в обов'язки нашого магазину, входить в найкоротші терміни організувати доставку товару від  ВАНТАЖНОГО відділення перевізника «Нова пошта» до виробника оплачувану за рахунок виробника, згідно з діючими тарифами.
Якщо з Вашим виробом щось не так і Ви хочете оперативно отримати попередні пояснення, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою [email protected]

      1. Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару).
      2. Фото недоліків матраца, + фото підстави (основи) ліжка (всього 3-4 шт, хорошої якості).
      3. Фото розрахункового документа (накладної, чека).

Дякуємо за увагу!