Знижка 20% на матраци, які підтримають твоє тіло в тонусі

Гарантії

1. ГАРАНТІЇ

1.1  Увага! Перед розкриттям упаковки, переконайтеся у відповідності придбаної моделі матрацу і його розмірів.

1.2  Після зняття заводської упаковки матрац вважається таким, що був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

1.3  Гарантійний термін експлуатації і термін служби продукції:

Найменування видів продукції Серія матраців Нормативный документ Гарантийный строк експлуатації (місяців) Термін служби (років)
1

Матраци пружинні, безпружинні "ВЕЛАМ"

Матраци пружинні, безпружинні "ММТech", "MaNi"

«Стандарт», «Люкс», «Бейби», «Expo Line»

-

 

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

 

18

 

 

 

5

 

2 Матраци пружинні, безпружинні "ВЕЛАМ" «Премиум» ДСТУ ГОСТ 19917:2016 24 6
3 Матраци безпружинні "ВЕЛАМ" «Стандарт», «Бейби» ДСТУ ГОСТ 19917:2016 12 2
4 Ковдри - ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
5 Наматрацники "ВЕЛАМ", "ММТech", "MaNi" - ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
6 Вироби швейні, в т.ч. наматрацники «АкваСтоп-Топ», «АкваСтоп-Мідл»,  - ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
7 Подушки латексні - ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2

1.3.1 ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

1.3.2 Матраци, пружинні або безпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи.

1.3.3 Виріб деякий час після зняття заводської упаковки може мати незначний характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац, таких як кокосова койра, латекс, овеча шерсть, ін. Це не є причиною для звернення по виконанню гарантійного обслуговування.

1.3.4Претензії за якістю матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді, при наявності оригіналу товарного чека (накладної) і гарантійного талона. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтвердила провину виробника.

1.3.5  РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  • зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні;
  • рекомендується укладати матрац на ламельну основу з мінімальною відстанню між ламелями або горизонтальну жорстку поверхню, яка має отвори для кращого доступу та обміну повітря;
  • захищайте текстильну поверхню матраца наматрацником та підматрацником.

1.3.6  ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • використовувати товар не за призначенням;
  • згинати матрац по ширині або по довжині;
  • стрибати на поверхні матраца;
  • укладати матрац на основи менших розмірів;
  • прасувати, прати, піддавати хімчистці.

1.3.7   ГАРАНТІЇ НЕ НАДАЮТЬСЯ:

  • на вироби, пошкодження яких виникли в результаті дій третіх осіб,  випадку або непереборної сили (стихія, пожежа, затоплення, побутові чинники та інше);
  • на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання і експлуатації;
  • на вироби з наявністю механічних пошкоджень поверхонь (потертості, розриви, відірвані елементи) і забруднень (наявність плям різного походження) на облицювальній тканині;
  • на вироби з ознаками стороннього втручання і / або самостійного ремонту.

1.3.8  УВАГА!
Товари відповідної якості, виготовлені за індивідуальними замовленнями, мають індивідуально-певні властивості (нестандартні розміри, нестандартна конфігурація і / або комплектація), обміну або поверненню не підлягають.

1.3.9 Гарантійні зобов'язання, правила обміну і повернення товару.

    1. Вся продукція, що купується в офіційному інтернет-магазині "ВЕЛАМ" має гарантію від виробника.
    2. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання / приймання та як пішов кур'єр не приймаються.
    3. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон (будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек протягом усього терміну експлуатації), в якому зазначаються: модель; розмір; дата продажу товару; гарантійний термін;
    4. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником, зазначених в Пам'ятці. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення Гарантійного талона (Пам'ятки) і товарного чека (накладної).
    5. Згідно постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) №172 від 19.03.1994 , матраци не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту куплених ними товарів.

1.3.10 Обмін і повернення товару:
Відповідно до "Закону про захист прав споживача", Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, моделі, розмірами або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням та не був у експлуатації. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • або придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості,
  • або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Гроші за надані послуги (доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають.
Доставка товару від споживача назад Інтернет - магазину не входить в обов'язки останнього.
Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень і т.д. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням і супроводжуючими товар документами.

Детальніше на сайті http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12
Тому, якщо ви сумніваєтеся в правильності вибору товару з якими-небудь параметрами або характеристиками - НЕ розпаковуйте його.

1.3.11  ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ :

1.3.11.1  -   НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  1. заяву про повернення або обмін товару, із зазначенням причин;
  2. товарний чек (накладну);
  3. товар у запечатаному заводській упаковці, що містить маркування / етикетку і гарантійний талон.

1.3.11.2  - Неналежної якості ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  1. заяву-претензію про проведення ремонту, обмін товару,, або розірвання договору і повернення коштів, із зазначенням недоліків товару;
  2. товарний чек (накладну);
  3. гарантійний талон, маркування/етикетку товару;
  4. товар.

Офіційний інтернет-магазин «ВЕЛАМ» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування. При отриманні заяви на гарантійне обслуговування товару, в обов'язки нашого магазину, входить в найкоротші терміни організувати доставку товару від покупця до виробника оплачувану за рахунок виробника, згідно з діючими тарифами.
Якщо з Вашим виробом щось не так і Ви хочете оперативно отримати попередні пояснення, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою [email protected]

  1. Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару);
  2. Фото недоліків матраца, + фото підстави ліжка (всього 3-4 шт, хорошої якості);
  3. Фото товарного чеку (видаткової накладної);
  4. Фото гарантійного талона.