Інтернет-магазин: ONline: Вт-Сб 09.00-17.30 | OFFline: Нд, Пн - вихідні дні

Гарантії

1.  ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
1.1. Товари:

· Матраци, пружинні або безпружинні - це м'які  меблі, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи.

· Топер – функціональний спальний аксесуар, призначення якого корегування особливостей (рівня комфорту) спального місця.

· Наматрацник – спальний аксесуар, призначення якого захистити поверхню матраца від забруднень. Функціональність наматрацника залежіть від обраної моделі.


1.2. Товари деякий час після зняття  промислового паковання  можуть мати незначний запах, характерний для матеріалів, з яких  вони виготовлені (наприклад: койра кокосова, латекс, волокна вовни, ін.)  Це не є недоліком, який може бути усунений виконанням  гарантійного обслуговування.
1.3. Заявляти про претензію  до якості товарів  можна тільки у письмовому вигляді, при наявності оригіналу розрахункового документа (видаткової накладної), маркувального ярлика. Заміна або ремонт товару з виявленими дефектами проводиться тільки після його експертизи, яка  підтвердила провину виробника (детальніше п.3 Гарантійні зобов’язання виробника).

2. ОБОВ’ЯЗКИ ПОКУПЦЯ:
2.1. Перевірка цілісності товару і його зовнішнього стану  проводиться в присутності Споживача і  кур'єра в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання/приймання (після того як пішов кур’єр) не приймаються.
2.2. Ознайомитись з загальними рекомендаціями щодо використання товарів у  Пам'ятці користувача матраца, або спального аксесуара, які додаються у друкованому вигляді до кожного товару.

3. ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВ’ЯЗАННЯ ВИРОБНИКА:
3.1. На всі товари, які купуються у офіційному інтернет-магазині «ВЕЛАМ» розповсюджуються гарантійні зобов'язання Виробника.
3.2. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає розрахунковий  документ (видаткова накладна ).  Зберігайте документи в яких зазначаються: модель, розмір і дата продажу товару, протягом усього гарантійного строку експлуатації товару.
3.3. Гарантійний строк експлуатації і строк служби товарів вказані (зазначені) на маркувальних ярликах.                            
3.4. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання Споживачем всіх правил експлуатації товарів, встановлених виробником, зазначених в Пам'ятці (п.2.2.)
Згідно постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) №172 від 19.03.1994 , матраци і спальні аксесуари не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на період гарантійного ремонту претензійного товару.
 
4.  ГАРАНТІЇ НА ТОВАРИ ВИГОТОВЛЕНІ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ 
Товари відповідної якості, виготовлені за індивідуальними замовленнями, мають  індивідуальні  характеристики і властивості (нестандартні розміри, конфігурація, комплектація, рекомендоване навантаження ), обміну або поверненню не підлягають.

5.  ГАРАНТІЇ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЮТЬСЯ:
· на товари, пошкодження яких виникли в результаті дій третіх осіб,  випадку непереборної сили (стихія, пожежа, затоплення, побутові чинники та інше);
· на товари, пошкодження яких виникли в результаті недотримання споживачем правил транспортування, зберігання і експлуатації;
· на товари з наявністю механічних пошкоджень поверхонь (потертості, розриви, відірвані елементи) і забруднень текстильних поверхонь  (наявність плям різного походження);
· на товари з ознаками стороннього втручання і / або самостійного ремонту.

6. ОБМІН і ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
6.1. Відповідно до "Закону про захист прав споживача", споживач має право обміняти товар:
· належної якості  у непошкодженій  промисловій упаковці на аналогічний товар (іншої моделі, іншого розміру, інше) якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, моделлю, розмірами, або з інших причин;
· неякісний товар на товар  належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови (п.1.3.).
 
6.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
· або придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості;
· або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

6.3. Кошти за надані послуги (доставка, підняття на поверх) поверненню не підлягають.
6.4. Доставка товару від споживача назад до Інтернет – магазину,  не входить в обов'язки останнього.

6.5. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має ознак  його використання,  тобто, товар повинен бути повернений у промисловому  пакованні (без ознак порушення паковання), з супроводжуючими документами. Детальніше на сайті ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" 
6.6. Якщо Ви, з будь-яких причин,  сумніваєтесь в правильності вибору товару  - НЕ розпаковуйте його.


7. ПОРЯДОК  ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
7.1. Для обміну або поверненню НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 
· заяву про повернення або обмін товару, із зазначенням причин;
· розрахунковий документ ( видаткова накладна);
· товар у промисловому  пакованні, що містить маркувальний ярлик.


7.2. Для обміну або поверненню НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ  споживачеві необхідно надати:
·      заяву-претензію із зазначенням недоліків товару,  або заяву  про проведення ремонту, обміну товару, або про розірвання договору і повернення коштів;
·      розрахунковий документ (видаткова накладна);
·      товар з маркувальним ярликом.


8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ:
8.1. Офіційний інтернет-магазин «ВЕЛАМ» виступає гарантом дотримання прав споживача на гарантійне обслуговування товару. При отриманні заяви на гарантійне обслуговування товару, обов'язок магазину - у  найкоротший термін організувати його доставку від споживача до Виробника, оплачувану за рахунок Виробника.


8.2. Якщо з Вашим товаром щось не так і Ви хочете швидше отримати попередні пояснення, просимо надіслати фотокопію наступних документів на [email protected]:

· заяву-претензію (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару);

· фото недоліків матраца, + фото підстави (основи) ліжка (3-4 ракурси, хорошої якості), або фото недоліків спального аксесуару та спального місця;

· фото розрахункового документа (видаткової накладної).

 

Додаткова інформація:

Гарантійний строк експлуатації і строк служби продукції:

Найменування видів

продукції

Назва торгової марки - серія  Нормативний документ Гарантійний строк експлуатації (місяців) Строк служби (років)
1

Матраци пружинні:

 

ВЕЛАМ 

· "Преміум"

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

24

6

2

 Матраци пружинні:

 

ВЕЛАМ 

·«Стандарт»

·«Люкс»

·«Бейбі»

·«Expo Line» 

 

MaNi

·«CityLine» 

·«Econom Line»

·«Coffee Line»

 

MMTech (Private Lable)

 

 

 

 

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

5

 

3 Матраци безпружинні:

ВЕЛАМ 

· «Преміум»

ДСТУ ГОСТ 19917:2016 24 6
4 Матраци безпружинні:

MaNi (Private Lable)

· «City Line»

 

MMTech (Private Lable)

 а також,

 

ВЕЛАМ 

·«Бейбі»

MaNi (Private Lable)

· «Econom Line»

(деякі моделі згідно з маркувальним ярликом).

 

 

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

 

18

 

 

5

5 Матраци безпружинні:

ВЕЛАМ  ·«Бейбі»

 

MaNi  (Private Lable)

· «Econom Line»

ДСТУ ГОСТ 19917:2016

 

12

 

2

6 Ковдри ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
7 Наматрацники, топери, вироби швейні

ВЕЛАМ 

 

MaNi (Private Lable)

 

MMTech (Private Lable)

ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
8 Подушки ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2
9 Подушки латексні ВЕЛАМ ТУ У 13.9-13842002-001-2020 12 2

Дякуємо за увагу!